Beautiful boy.



Denna vecka har gått så fruktansvärt snabbt. Fredag är det idag enligt kalenderna men mitt huvud hänger inte med.
Har i alla fall umgåtts med världens bästa Anna idag vilket var mysigt. Hon bjöd på gofika, mums! Att dessutom få se hennes mage växa är magiskt. Kan inte förstå att det faktiskt ligger en liten bebis där inne. :)

När vi (jag & Petter) kom hem fick vi besök av lillebror. Kul! Blev ett snabbesök men lika trevligt för det. När han for vet jag inte vars timmarna rusat iväg. Kanske under stolen... haha nä, min dåliga humor när jag är övertrött. Timmarna försvann till promenad, dusch, handling och ett raseriutrbrott på mitt hår. Det är tusan jobbigt att ha långt och tjockt hår. Men snart ryker det!

Ska sluta svamla och istället förbereda allt inför morgondagen. Börjar jobba kl 07 så ska se till att ha packat med mig det mesta så man slipper göra det imorgon bitti. Sedan lite tv-tittande innan sovdags. Somnar snart, galet. PUSS.

Kommentarer
♥ Marie, Vardagens charm

Jättefina

2012-05-05 @ 00:22:53
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0