Vårens först dag och jag vill va' med.



Bilder från senaste veckan.

Tänkte bara dra några korta meningar om när jag var på sjukhuset idag. Magnetröntgen gick bra. Väntade i 2 timmar på akuten efteråt eftersom läkaren i tisdags sa att jag skulle gå dit. Frågade dom på magnetröntgen som bekräftade det. Stod ju till och med i remissen/journalen, whatever. Nä, tror ni inte det hela slutade med att dom inte ens skulle hinna skicka bilderna från MR idag?! Tusan vad irriterad jag blev. Sedan att man fick träffa en tokig läkare gjorde inte saken bättre. Men det är en annan historia. Första saken jag ska göra imorgon då jag vaknar (förutom att klä på mig, kissa osv.. haha) är att ringa sjukhuset. Önska mig lycka till! Kan behövas.

Något som gjorde min dag är att Emelie följde med! Snacka om fin vän. Hur många skulle orka sitta i flera timmar och bara vänta?
Igår var jag förresten och såg hockey med henne. Behöver någon som kan övertala mig ibland och hon är en av de få som lyckas! Och hur många erbjuder sig att komma hit för att umgås nu när jag inte kan göra så mycket förutom att sitta i soffan. "Jag tar med mig (vad är det boken heter Emelie..? en bok hon läser i skolan i alla fall, hon pluggar till jurist) blablablaboken så kan vi ba mysa och ta det lugnt".
Måste vara Emelie i ett nötskal. Inga konstigheter. Aldrig komplicerat. Alltid här. PUSS.

Kommentarer
♥ Emelie

Allt för dig systra mi! :) Var bara trevligt att vara med. Och, boken heter "den svenska miljörätten" ;) PUSS!

2012-03-15 @ 23:18:34
♥ amanda

vilka fina bilder :)

2012-03-15 @ 23:27:32
URL: http://blogg.veckorevyn.com/babyamanda

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0