Torsdag.









Tänkte fatta mig lite kort.
Igår eftermiddag tog jag bussen till Anna, fina fina vän. Hon bjöd på middag, korvstroganoff och ris. Mums!! Vi fortsatte kvällen med bullar och chokladtårta. Blir ju nästan bortskämd hos henne, haha. Var jättekul att ses och glad över att det börjar bli oftare. Gillas. Kl 21 var det dags att jobba tills 07 imorse. Tog en promenad hem, plusgrader ute! Känns som att våren är här för att stanna. 1 mars idag förresten.

Hann bara vara hemma en kort stund innan jag 09.20 befann mig hos tandläkaren. Hade bokat tid pga. min visdomstand. Vad jag inte visste till 100% var vad dom skulle göra, trodde i alla fall inte dom skulle dra ut den idag men PLOPP sa det så var den ute.. haha. Fick såklart bedövning + något annat som skulle lugna mig. Skulle dämpa hjärtklappningen och kallsvettningen. Ja, jag var nervös.
Gick väldigt smidigt och snabbt måste jag säga. Bra tandläkare! Mindre kul att jag inte ätit sedan 08 och har haft en bomullstuss i munnen sedan 09.30. Tycker det är väldans otrevligt att ha den, den ska ju vara så långt bak så att jag nästan får kräkreflexer. Huvva!! Men nu ligger den hyffsat bra. Äh, sluttjatat om det. Slutar väl blöda förr eller senare. Måste göra något åt hungern. Min mage skriker efter mat! Köpte piggelin, blir en sådan till att börja med. 

Kort var det. Jag är som jag är. Hörs sen!

Kommentarer
♥ Celine

Veckans blogg är igång igen och det hade varit super om du vill vara med :)

Klicka bara in på på bloggen för att läsa mer om hur du anmäler dig!

Puss&Kram <3

-Sry om du inte gillar kommentarer som den här

2012-03-01 @ 15:56:11
URL: http://celinelf.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0