Söndag.



Äntligen har Otis lagt sig för att sova. Förhoppningsvis en lååång stund! Haha.. var en pigg kille jag möttes av imorse.

Bilden ovan tog jag imorse när jag gick hem från jobbet. Fjärde och sista jobbnatten för denna vecka. Skönt! Så idag/ikväll ska jag bara slappa med min kärlek. Men innan han vaknar ska jag se ett avsnitt eller två av 'American Idol'! :)

Förresten nr 1. Otis blev 6 månader igår! Galet vad fort tiden går. Det innebar att vi for på djuraffärn för att köpa nytt koppel, leksak och ett ben. Han har ju flera leksaker men vi ville ha ett mjukisdjur utan stoppning och UTAN PIP. Dels för att han bitit sönder alla mjukisdjur han fått och dels för att han redan har 2 pipleksaker. Att hitta ett mjukisdjur utan stoppning gjorde vi, men tror ni att det fanns någon utan pip?! Nej.. såklart inte. ButterMickan kommer fram nu, haha. Nämen man tycker väl det borde finnas utan pip? Vi köpte i alla fall en med pip och när vi kom hem upptäckte vi att det var 2 (!!) pipar i den. Snacka om typiskt. Vi hoppas han biter hål på den snart så vi kan ta ut sakerna som piper.. haha.

Förresten nr 2.
Köpte grymt fräsiga skor igår! För endast 85:- blev de rosa skorna mina. Ni får se dom imorgon.

Kommentarer
♥ Linnea [Fotoblogg]

Allt bra idag??:)



KRAM

2012-03-25 @ 19:45:52
URL: http://linneaphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0