Sköna söndag.



Har varit en skön söndag. Även fast jag mestadels tänkte slappa blev jag och Petter två hurtigbullar! Mitt på dagen for vi en sväng med bilen, slutade med att vi släppte lös Otis på ett område med bara natur utan trafik eller människor. Underbart! Det var första gången vi hade honom lös sådär faktiskt. Vi har ju haft honom lös hos Petters mamma som bor på landet osv. men nu fick vi verkligen se hur han reagerade. Trodde han skulle prova sticka men icket! Snarare tvärtom. Han hade stenkoll på oss båda HELA tiden. Sprang aldrig mer än 10 meter framför oss utan att stanna och vänta in oss båda två. Vilken kille! 
Dagen fortsatte med en liten biltur innan vi landade på hemmaplan. Då sattes det igång med allt möjligt. Städning, rensade avloppet i handfatet, for till återvinningen med glasburkar/flaskor, slängde några saker på balkongen, vädrade sängkläderna och bytte dom mm.

Gissa hur skönt det känns att ha gjort allt detta ikväll! Det enda jag har kvar att göra är att ta Otis på en promena och gå förbi brevlådan för att posta ett brev. Sedan är det dags för Big Brother och kvällsmys med mina bästa pojkar! Hoppas ni alla haft en fin helg. 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0