Lördag.



Även om vi har snö kvar här i umeå så verkar våren vara på G! Tog denna bild på grannens tomt nu på morgonen.

Lillskrutten väckte mig redan kl 07 imorse, detta trots att vi båda somnade vid 01-tiden inatt. Kändes mer än surt då jag kollade på klockan, hade hoppats den i alla fall skulle vara 08 eller ännu hellre 09. Det positiva är att på morgonpromenaden vaknade jag till liv. Att solen sken med sin närvaro var ett stort plus! Så jag har faktiskt haft en mysig morgon. Promenad, frukost framför nyhetsmorgon och bus med Otis.

Han har faktiskt inte sovit något än.. man märker att han blir äldre för varje dag som går. Förut varvades vardagen med bus, mat, sömn, kissning ute, kissning inne om vart annat hela tiden. Nu är han 6 månader och man märker att han börja få "bättre" rutiner. Nu kan han säga till när han är kissnödig och vill ut. Han kan vara vaken 3 timmar och sedan sova i 2. Inte 5 minuters grejorna. Busa 5 minuter. Sova 5 minuter. Men det hör ju såklart till när man skaffar en valp vilket vi var väl medvetna om. Jag menar bara att det är otroligt skönt att inte behöva springa 3 trappor ner och upp 18 gånger per dag.

Kommentarer
♥ Julia Lemon

Fin bild!

Svar: Nej hon är pointer och något mer, haha vet faktiskt inte den andra rasen.. men kan ju chansa på dalmatiner. :)

2012-03-31 @ 11:19:41
URL: http://julialemon.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0