Lördag.



Tjabbatjenahallå!

Igår blev lite av allt möjligt. Hade Lina på besök under dagen! När Petter kom hem på eftermiddagen for vi och köpte ett ben till Otis och sedan blev det en sväng förbi ica för en glass. Vårkänsla! Åt gomiddag och precis när jag skulle fara till jobbet vid 17.30-tiden kom min lillebror och hans flickvän förbi. Så dom umgicks med Petter några timmar. Trampade hem från jobbet just efter 07 imorse.

Här har det varit full fart i dom 2 timmarna jag varit hemma. Möttes av en superglad Otis som jag trodde skulle pussa upp mig, haha. Har varit ute med honom på en lite längre promenad, gett honom mat, aktiverat honom med diverse lekar och söka matbitar har han också fått göra. Alla hundar har ju enormt bra luktsinne men ni ska se Otis, han är otrolig! Säger man "vars är bollen" går han och hämtar bollen.. säger man "vars är pipen" går han och hämtar sin pipleksak. Snacka om smart vovve.

När karln i huset har vaknat till liv ska vi fara på djuraffärn. Vi köpte nytt koppel åt Otis förra veckan som vi ska börja använda idag men det var på gränsen till för litet så vi ska köpa en storlek större. Han växer ju så det knakar.
Sen får vi se vad som dyker upp, hemmagjord pizza blir det i alla fall till middag.

Kommentarer
♥ SANDRAFOTAR

allt bra denna lördag ?:)

2012-03-24 @ 10:52:49
URL: http://sandrafotar.webblogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0