Just like them old stars, I see that you've come so far.



Ta ut saker i förskott är nog inget man bör göra allt för ofta. Som idag. Tror ni inte det börjar blåsa när jag ska sätta mig ute i solen? JO! Men tänker inte deppa över det. Ska istället ta tag i lite städning här hemma, vill ha fint inför helgen så man slipper tänka på det.

Ett glädjebesked fick jag på förmiddagen förresten. Läkaren ringde. Magnetröntgen som jag gjorde igår visade egentligen ingen ny skada, dock att det trasiga sen förut finns kvar. Har en spricka i menisken (trots 2 operationer!) men dom vill inte göra något i nuläget. Sjukgymnastik och rehabträning på egen hand är det som gäller framöver. Om det mot förmodan inte skulle bli bättre ändå får jag kontakta dom igen.. men det ska jag inte tänka på nu. Idag är jag glad över att solen skiner, lugnet inombords är helt okej och jag kan jobba! Dock kommer det bara bli kvällar jag kan jobba men lika glad för det, kunde varit värre.

Kommentarer
♥ Emma Lannebrink

Hej! Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Checka gärna in kategorin där jag har lagt upp mina bilder som jag tar med min kamera!

Följa via bloglovin förresten? :)

Sry om du inte tycker om sånna här kommentarer.

kram

2012-03-16 @ 13:56:38
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
♥ Anna

Vad skönt att det förhoppningsvis går över med hjälp av rehabilitering så att du slipper ytterligare en operation. Glad för din skull!

2012-03-16 @ 15:07:22
URL: http://lillannaa.blogg.se/
♥ amanda

vad skönt att dom ringde så "fort" ändå! :) ;) och SUPERFIN bild! ha en fin helg :)

2012-03-16 @ 17:40:56
URL: http://amandasaforismer.blogspot.com

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0