You got a fast car, I want a ticket to anywhere.



Igår sålde Petter sin bil!! Wohoo :) Så redan idag ska vi fara och kolla på en. Vi ska ha en bil med kombi så Otis kan sitta där i en bur. Känns fel att säga vi då det är Petter som ska köpa en... men jag anser att på ett sätt är det våran bil. Eftersom jag inte har körkort och förmodligen inte kommer ha det inom de närmsta åren (kanske aldrig någonsin) åker jag alltid med som passagerare, haha. 

Men det är ju ofta vi åker någonstans tillsammans. Middagar, Åsele, IKEA i sundsvall, födelsedagar, Skellefteå. Allt sådant åker vi tillsammans till. I sommar kommer vi dessutom bila ner till Norge och förhoppningsvis ett stopp i Göteborg innan det! 

Nä nu ska jag sluta babbla som vanligt. Dags att fara för att kolla på en bil.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0