Onsdag.



Hade på mig mina träningsbyxor hela gårdagen. Morgon till kväll. Jäkligt skönt.

Eftersom det blir några promenader per dag med Otis är det skönt att gå i träningsbyxorna. Cyklade till Emelie. Vi gick en promenad tillsammans. Gick och solade. Sprang upp och ner i tvättis hela kvällen. Med andra ord satt jag knappt ner på hela dagen.
När jag väl placerade rumpan i soffan kl 23 var det SÅ välförtjänt. Började då skriva en lista (haha ja jag skriver listor dagligen) om vad jag ska göra innan sommaren är slut. Roligt att planera lite samt att få lite inspiration de dagar man inte vet vad man ska hitta på! 

Nu ska jag försöka underhålla skrutten så jag sedan kan få dricka min hallon och banansmoothie i lugn och ro. ;)

Kommentarer
♥ Johanna

hallon och banansmoothie lät mkt gott

2012-06-06 @ 09:12:17
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0