Nya blogg.se!

 

Jisses vilken överraskning jag fick nu när jag loggade in på blogg.se!!

Allt är nytt och ingenting känns som förut. Vanligtvis brukar det vara förvirrande när hemsidor görs om. Te.x. facebook. Men detta tycker jag blev toppen! Lätt att lära sig allt nytt direkt och många suveräna funktioner. Som att kunna lägga upp flera bilder samtidigt. Skriva ett snabbinlägg. Mer statisk. Och många fler småsaker. Fast bäst utav allt tycker jag är att man kan svara på kommentarer!! Hur bra som helst. Så nu behöver man inte längre gå in på allas bloggar för att svara. Detta gör att ni kommer få svar på era frågor och även om det "bara" är ett tack jag vill skriva på någons kommentar blir det mycket enklare. :)

 

Nöjd tjej än så länge! 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0