New jeans.



Tog en tur ner på stan tidigare idag. Letade efter jeans samt en skinnjacka/jeansjacka (dock utan resultat när det gäller jacka). Kom hem med inte bara ett utan två par jeans, wihoo! Hatar att köpa jeans. Alltid likadant. Antingen är dom för långa i benen och är det bra längd går dom inte ens över låren. Sitter dom bra i låren är dom för små eller stor runt midjan. Sitter dom bra i midjan är dom för stora i låren osv. Suck! Om alla tillverkare bara kunde inse att alla ser olika ut. Alla är inte pinnsmala och har långa ben. 
 
Hittade i alla fall 2 par på H&M. De ljusa har dragkedja längst ner och har lite strech i sig, perfekt. Gillar att dom till och med var lite kortare i längden så man kan ha gladiatorskor eller höga tygskor utan att behöva rulla upp jeansen eller ha dom utanpå eller innanför. De mörkare som ni ser på bilden var bra i provrummet men skulle byta storlek innan jag gick till kassan. Gick till samma hög där dom låg då jag tog dom, bytte till ett par som låg under dom jag hade provat faktiskt. Tror ni inte att när jag kommer hem ser jag att det är ett par andra jeans?! Haha så himla typiskt. Jag tänkte väl inte på att kolla. Dom ser likadana ut i färgen men satt inte likadant, dom jag provade var bättre + att dom också hade dragkedja längst ner.

Får fara till stan imorgon och byta till dom jag egentligen skulle köpa. 

Kommentarer
♥ Marie - En småländsk dalkulla ♡

Ohh snygga

Svar: Tackar! :)
Micaela

2012-06-26 @ 22:04:55
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0