Mallorca.



En liten bild tagen på Mallorca.

Har nu lagt in alla bilder som jag tog på resan. Arbetsledaren tog även några kort så får se när jag får dom. Dock tog jag inte så jättemånga bilder eftersom jag var där med jobbet. Men några fina bilder hann det bli. Kommer visa till veckan lite allt eftersom! 

Ska snart mysa ner mig i soffan och invänta BB-finalen. Vem tror ni vinner? Jag hoppas Hanna!

Från en sak till en annan som jag stör mig sjukt mycket på - mitt högra öga. Igår eftermiddag kändes det som att jag fick något skräp eller liknade i ögat. Sköljde, kollade och försökte med alla medel få ut skräpet. Problemet var bara att det inte verkade vara något? Tänkte att det går väl över. Nä. Skavde som tusan men sent på kvällen blev det lite bättre. Tilläggas kan också att jag sedan dess varit täppt i högra näsborren. Imorse när jag vaknade gjorde det inte ont längre men huden runt ögat var väldigt svullet. Dock gick det tills sig en del under dagen. Men nu i eftermiddags kom den där skavande känslan igen. Känns precis som det är något i ögat!! Skitobehagligt ju. Huden under ögat (vad det nu tusan heter, motsatsen till ögonlocket.. haha. Typ ögonpåsarna ;) ) kan vara boven. Ser ut som det är ett streck på ca en cm men det är inget skräp, det är liksom i själva huden. Kan det ha varit något som rispat där men att jag sedan fick ut det? Hela grejen med ögat hände när jag var ute med Otis och igår blåste det och regnade som tusan.. ont gör det än och jag börjar bli less. Ville bara dela med mig, haha.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0