Another sun soaked season fades away.

 
Jag överlevde minsann läkarbesöket! Haha, skämt åt sido. Tidigare idag var jag ju på hälsocentralen (för er som inte läst inlägget under detta kan om ork finns göra det) och fick göra samma undersökningar jag gjorde på primärvårdsjouren igår. Bland annat ha gul färg i ögat, mysigt... nja. Men det kändes kanppt något. Värre är det att bli undersökt där man har ont. Såklart är det därför man söker hjälp, för man har ett problem eller ont någonstans. Men inte så trevligt just med ögonen. Huvva.
 
Slutade i alla fall med att jag ett recept på ögondroppar. Skulle egentligen få en salva eftersom den är mycket mer effektiv men den finns inte på apoteket? Hoppas ögondropparna gör sin verkan och att mitt öga blir bättre. Ska droppa flera gånger per dag men är det inte bättre efter helgen måste jag tillbaka. Så håll nu alla tummar och tår att mitt öga läker snabbt! 

Kommentarer
♥ mysan

Skickar en kram till dej o glöm inte att du är unik för den du är!<3
Ps.gå gärna me i min grupp på facebook och känns dej unik elr släng in en fin kommentar!:) " Mysans änglar!"

2012-06-29 @ 00:01:11
URL: http://myedenvad.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0