Torsdag.

 
Vilken underbar morgon. Förutom att Otis bestämt skulle ha upp mig kl 07!
 
Solen lyser med sin närvaro och utomhus är det redan 20 grader. Synd att jag brände mig lite igår. Vi hade personalmöte och efteråt lekte vi lekar och grillade. Ingen hit att sitta med ena sidan mot solen några timmar, men hade som inget val. Så ena armen och halva ansiktet var igårkväll värre än en tomat! Haha. Men nu på morgonen ser det i alla fall mycket bättre nu. Annars smörjer jag alltid in mig om jag ska sitta ute och sola. Har haft after sun sedan igårkväll så tacka för det! Ett underverk.
Så hoppas jag kan sitte ute på balkongen en stund idag. Tänker inte vara inne en fin dag som denna!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0