Söndag.

 
Haha känns som en gigantisk bild... hoppas jag inte skrämde er såhär på morgonkvisten! ;)
 
Blev väckt kl 07.45 denna morgon av att ett hundhuvud la sig på min axel/hals. GosOtis. Han tyckte väl det var dags för frukost och morgonpromenaden. Kollade på min mobil några sekunder senare. Hade för bara 25 minuter sedan fått ett sms av min vän Anna, nu verkar det vara på G!! Sitter här och är alldeles förväntansfull. Jag hoppas den lille kikar ut snart (om han/hon redan inte kommit till världen) och att förlossningen kommer gå bra. Åh vad spännande! Nu är det bara att vänta.

Kommentarer
♥ Johanna

oh spännande, hoppas bebisen tittat ut :)

2012-07-08 @ 13:19:27
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
♥ Mamma

Jag älskar se en vild på dig på morgonen... Och Mickan de små näbbarna kikat inte ut..... Haha... Speciellt inte du, puss i kram <3

2012-07-08 @ 13:25:35

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0