Let's go!

 
Äntligen är dagen kommen! Jag hoppas att jag inte glömt packa något, att resan går bra och att vi kommer ha en underbar vecka.
 
Vi tar med oss Otis men vi åker bara 6 mil innan vi släpper av honom. Petters mamma ska få rå om honom medans vi är på resande fot. Kändes inte så bra att ta med honom för hans egen skull. Han kommer ha det mycket bättre ute på landet där han ofta får vara lös, springa och bara njuta av att vara med farmor, haha. Tror han kommer ha det superbra även om jag redan saknar honom. 
 
Planen är att köra hela vägen till Göteborg idag. Tar väl ca 10-12 timmar. Har laddat upp med bra musik och har ju världens bästa sällskap så det kan inte bli annat än kung. På fredag åker vi över till Norge där vi möter upp mamma och resten av gänget. Bor då på hotell fre-sön och sedan i en känd operasångares hus?! Haha ja ni hör ju redan vilka äventyr vi kommer ha. ;)
Vi hörs när jag är hemma igen, dvs. nästa vecka!
 
Ha en fantastisk vecka och ta hand om er! 

Kommentarer
♥ ameliamikaela.blogg.se

hej, kolla gärna in på min blogg och lämna ett spår :)

2012-07-18 @ 14:56:08
URL: http://ameliamikaela.blogg.se/
♥ Elin

Fin blogg! Kolla gärna in på min blogg och lämna gärna en kommentar efter dig Ha en bra dag! ♥

2012-07-21 @ 10:06:47
URL: http://elinsophia.webblogg.se
♥ emilia

bloglovin byte?

2012-07-21 @ 12:06:14
URL: http://canonfreaks.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0