Doesn't matter where, It's always a good time there.

 
Bilden ovan togs för precis en vecka sedan i Norge när jag skulle på bröllop. 
 
Go' kväll på er!
 
Ikväll ska jag iväg på allstar för att äta middag. Födelsedagsmiddag för att vara exakt! Vi är ett gäng som ska fira att Daniel (Petters kusin) har fyllt år. Kommer säkert bli kanontrevligt :) Dock blir det inte allt för sent ikväll för min del, ska upp och jobba kl 07 imorgon. Men det är lika bra, för Otis kan ju inte vara själv hur länge som helst. Nä nu måste jag göra mig klar, ha en fin kväll!  

Kommentarer
♥ elinrolfsman

Väldigt fin blogg som innehåller en skitfin tjej! Ha en fin dag! :D

2012-07-29 @ 11:41:56
URL: http://www.elinrolfsman.bloggplatsen.se
♥ Mami

<3

2012-07-31 @ 00:37:03

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0