Torsdag.





Bilder från igår när jag väntade på bussen mot stan.

Somnade 01. 5,5 timmar senare blev jag väckt av Otis så gick ut med honom. La hans mat i blöt och halvsov i soffan i ca 30 minuter. Efter han hade ätit maten och vi varit ute ytterligare än gång försökte jag somna om. JO TJENA. Otis ville bara busa, inte sova. Till slut steg Petter upp. Själv somnade jag om och vaknade inte förrän 12, skönt!! Fast känner mig inte riktigt utvilad, mest bara seg. Detta får bli en lugn dag med en massa mys! Har just ätit upp plättarna från igår och kikar på Gossip Girl.

Just det! Måste dela med mig av vad som hände igår. När jag hade lagt mig i sängen satt jag och skrev i min kalender innan jag skulle somna. Helt plötsligt kommer Otis in i sovrummet och står nere vid hörnet av sängen. På en sekund HOPPAR han upp i sängen, jisses. Haha vilket chock jag fick.. han har inte kunnat hoppa upp tidigare eftersom han varit så liten. Han behövde inte ens ta fart, utan bara hoppade hur lätt som helst. Fast som tur är hoppade han inte upp nå mer sen. Vi har ju lärt honom att han ska sova i sin säng, för vi vill inte ha en hund i sängen som kommer väga drygt 40 kilo.. ; )

Kommentarer
♥ Sarah

Hejsan, fin blogg!

Vill du bli länkad?

Gå då in på min blogg och kommentera! :D

KRAM!♥

2012-01-05 @ 15:36:28
URL: http://sarahsphotography.blogg.se/
♥ mamma

Å vilken fin bild på dig. Nu vill jag ha ett färskt foto på dig. Lycka till med the jumping Otis..men det

ska nog gå bra, nnu har ju pli på han. Kramis

2012-01-05 @ 18:24:04
♥ Lina Sandell

Fin blogg du har!

2012-01-06 @ 01:35:06
URL: http://linasandells.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0