Tisdag.



Snacka om att jag & Petter går om varandra i arbetstider. Han slutade 16 förra veckan. Jag jobbade ons & tors 16-22. Fre 16-02 & lör 12-07 på söndagsmorgon. Han jobbade natt sön 21-08 på måndagsmorgon. Jag jobbade mån 17-07 imorse. Nu på morgonen möttes vi i ytterdörren. Hej & hejdå.. haha. Lite komiskt. Men det är ändå skönt att man inte är hemma samtidigt hela tiden för då hade man nog blivit less på varandra förr eller senare.

Nu ska jag mysa med Otis och ta det lugnt ett tag. Sedan jag kom hem har jag dammsugat, varit ute med honom osv.. är som uppe i varv när jag kommer hem från jobbet. Passar nog bra att vila lite nu.. ifall Otis vill återstår att se. ; )

Kommentarer
♥ Aliannah

Oj då.. de låter ju lite tråkigt samtidigt som skönt. Men hade kanske varit skönt att kunna träffa varandra o umgås nån gång.. :P

2012-01-17 @ 14:46:09
URL: http://aliannah.devote.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0