Tisdag.



Fick sovmorgon idag igen, hallelujah! Tackar gudarna för att Petter börjar jobba kl 07 och att Otis somnade när han for.

Igår var det fullt upp. Allt julpynt hade jag (notera jag, inte vi) tagit bort redan på juldagen om jag inte minns fel. När julafton är över vill jag inte se alla tomtar förrän nästa år.. haha. Tycker det är en stress att ha dom stirrandes på en hela tiden. Vi hade kvar julstjärnorna i fönstret, det är mysigt. Men nu var det dags för dom att åka ner i kartongen tillsammans med julpyntet. Så den kartongen bar Petter ner till förrådet + lite annat som skulle till förrådet. Skönt! Hatar när man har saker ståendes så det liknar ett förråd här hemma. Flyttade runt några lampor efter det. Tvättstugan hade vi också igår, tog hela kvällen. Så vi somnade väldigt gott, alla tre.

Idag har jag inte så mycket som ska göras, mest småpyssel. Vi hörs senare.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0