Snöar.



Snöar är precis vad det gör. Ganska mysigt om ni frågar mig. Ni vet, sådär lagomt. Svenskt.. haha. Stora snöflingor som faller sakta till marken. Vintern är allt bra fin vissa stunder. Jag har alltid tyckt om vintern, men sommaren är ju inte helt fel heller.

Jag ska alldeles strax bege mig ut i denna vita vintervärld, en promenad med Otis står på schemat eftersom han ska få lunch om någon minut. Petter ringde även för ett tag sedan, han har köpt en till säck med foder. Vi köper dom som innehåller 15 kg. Han växer ju så det knakar!! Lika bra att köpa storpack istället för att köpa mindre säckar hela tiden. Detta är andra säcken vi köper till honom sedan han flyttade in hos oss. Vilket är ca 1,5 månad sedan. Förresten, imorse fick jag sova ända till 09.20 och när jag vaknade hade jag en svart liten sak bredvid mig.. han hade alltså hoppat upp i sängen och tagit Petter plats, haha. Nä, nu ska han få mat och sedan prommis!

Kommentarer
♥ Jennifer <3

super fin blogg :D

2012-01-10 @ 20:49:25
URL: http://fotorummet.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0