Nytt jobb.



Som vanligt har jag lite bråttom (hej tidsoptimist).. men vill ändå skriva några ord innan jag försvinner större delen av dagen. Precis som rubriken lyder har jag fått ett nytt jobb! Kommer fortfarande jobba kvar som personlig assistent så det rätta är väl att säga - jag har fått ett till jobb!! Såååå glad. Speciellt eftersom jag sökte det helt på egen hand. Annars brukar det ofta vara genom kontakter och personer man känner som man får jobb, men inte denna gång. Känns så bra!

Vars jag fått jobb? På ett äldreboende.
Ska dit för första gången idag. Har inskolning mån-tors denna vecka + att jag jobbar ett 24 h pass på lördag = ca 60 timmars jobb denna vecka. Haha. Galet. Nu ska jag försöka skynda mig lite, tänker absolut vara i god tid. Speciellt på min första dag. Gör inget tidsinställt inlägg utan vi hörs helt enkelt ikväll när jag slutat.

Hoppas ni får en bra start på denna vecka. 

Kommentarer
♥ Amanda

Åh, vad kul! Grattis :) Hoppas det går bra idag!

2012-01-30 @ 12:18:51
♥ bbypeach

Hej fin blogg :D

Gillar du min blogg på fb så länkar jag dig, har väldigt många besökare så du har inget att förlora ;)

Glöm inte att kommentera när du gjort de!

Om du även intresserad av länk byte så det bara att skriva det också!

♥ Darksess

Grattis :D

2012-01-30 @ 19:25:57
URL: http://www.darksess.com
♥ Hanna

Grattis!!:) Vad roligt! Lycka till!

kram

2012-01-30 @ 20:46:03
URL: http://mylifewithmylove.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0