Måndag.



Bild från juldagen.

Dags att starta igång den första veckan på 2012. Känns ju alltid lite som en nystart på något sätt. Fick sovmorgon till 08.30 idag, och ja det är sovmorgon nu för tiden.. haha. Otis väckte mig den tiden för han var kissnödig. Ut i snöovädret. Har inte slutat snöa sedan igår så gäller att klä på sig. Det positiva med all snö som vräker ner är att alla pinnar/kvistar/löv/skäp mm. begravs under snön. Vår lillkille har nämligen en tendens att vara nyfiken på allt som ligger på marken. ; ) Vilket inte är så konstigt, han är ju bara en valp än så länge.

Ska fortsätta förmiddagen med lite praktiska saker. Dels ska jag skriva ett viktigt mail. Tar nog en stund. Vill formulera mig så bra som möligt! Då det är gjort ska jag skriva en handlingslista. Vi behöver storhandla i veckan så ska gå igenom vad som behövs. Tycker faktiskt sådant är roligt. Organisera!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0