En mysig tisdag, sådär mitt i veckan.







Ljuslyktan fick jag i julklapp. 

Tidigare ikväll fick jag besök. Min vän Anna kom förbi. Var alldeles för länge sedan men jag är glad att vi båda hade mycket tid över denna vecka så att planera dag och tid var inga som helst svårigheter! Annars kan det ju vara svårt att träffa sina vänner, då det ofta krockar. Jag måste oftast tänka på om jag eller Petter kan ha Otis. Vissa studerar, andra jobbar. Kan någon så jobbar jag eller har annat planerat eller orkar inte. Nämen ni förstår hur jag menar. 

Nu sitter jag med lite kvällsfika och en kopp te. Mys i stora lass!
Tack för ikväll Anna, vi ses snart igen!!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0