Tisdag.













Sist men inte minst orginalbilden.


Vad tror ni händer precis innan jag ska sova, igårkväll alltså? Haha nej, det droppade inget vatten från taket som kvällen innan.. lyckligtvis. Men något annat irriterande - min mobil fungerar ej!! Den går att starta sedan trycker jag in pinkoden och då syns bara raden längst upp. Där man kan se batteri, täckning mm. Kommer upp en ruta var tredje sekund där det såt något liknande i stil med: kunde inte blablabla. Framtvinga stänging finns det då en knapp jag trycker på, men den där jäkla rutan kommer ändå upp. Kan inte se bakgrunden på skärmen, menyn eller någonting. Nada. Zero.

Har provat stänga av den flera gånger, den fick vara avstängd inatt. Tagit ur batteriet och allt. Rengjort. Inte tusan hjälper det heller. Minst sagt irriterande. Speciellt när jag köpte en mobil hösten -10 och det tog ett helt år innan jag fick en ny! La då mellanskillnad så jag kunde köpa en bättre. Blev en samsung galaxy s plus. Har bara haft den några månader med andra ord. Petter ligger och sover eftersom han har jobbat natt, men i eftermiddag när han vaknar måste vi fara och lämna in den.... bajs.

Jaja, en mobil är bara en mobil. Finns viktigare saker tänker ni kanske. Grejen är bara att mobilen verkligen innehåller ALLT. Förutom viktiga saker, skriver alltid in allt i min kalender. Men jobbet ringer mig ifall jag behöver hoppa in. Väntar ett samtal från en annan på jobbet. Vill kunna skicka sms? Ja ni vet, allt. Håll tummarna att dom i butiken kan fixa den så jag slipper skicka iväg den på lagning!

Kommentarer
♥ mamma

hej gumman...har ringt men förstår nu varför det bara är mobilsvar.....morr-nåja allt bra hoppas jag. Vi hörs när telen börjar funka. Såååå fina bilder. Kramis

2012-02-21 @ 10:50:08
♥ Fanny

Vad fin du är! :)

2012-02-22 @ 14:43:13
URL: http://fannylindblad.blogg.se/
♥ ZofieJashari - 17år& är förlovad med en 17år äldre kille

Fiin du är , allt bra? :)

2012-02-23 @ 12:30:06
URL: http://vildochgalenn.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0