Söndag.



Vilka två dagar jag har haft! Fullt med roliga saker. 

Igår vid 11-tiden körde vi till min pappa för att lämna av Otis. Dom skulle vara hundvakt medans jag och Petter skulle på dop. Petters systerson skulle döpas. Åh vad fint det var!! Världens sötaste pojke, som dessutom måste ha världens finaste storasyster. Fast hon bara är 11 år hade hon skrivit en egen dikt till honom plus att hon sjöng låten 'Utan Dina Andetag'. Inte ett öga var torrt.

Några timmar senare var vi tillbaka hos pappa där vi umgicks med mina bröder plus den enas flickvän. Det var ju världens snöstorm här i Umeå igår så Petter skjutsade pappa och hans fru totalt 3 gånger under kvällen eftersom dom var på sparkträff, haha. Inte så kul att sparka i det vädret.. huvva. Pappa och hans fru hade varmrätten så medans dom fick besök for vi "barn" till pizzerian! Gottigott. Vilken helbra dag, först dop med en massa fina människor och sedan familjehäng.
Dagen fortsatte med en familj, Petters. Vi blev bjudna till hans pappa på både fika och middag. Detta kallar jag en dunderbra helg!! Fast den är inte slut än. Har just varit på affärn för att köpa värmeljus som nu ska tändas. Lite senare blir det popcorn och BB!

Kommentarer
♥ corny

Nu är helgens blogg avslutad, superkul att du var med!

Blev det inte du som vann så kan du alltid anmäla dig igen nästa fredag :) Kram!

2012-02-19 @ 20:43:32
URL: http://cornyz.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0