Samsung.

Blir fullständigt GALEN på min mobil.
For till elgiganten där jag köpte min mobil i höstas för att se om dom kunde hjälpa mig. Efter en halvtimme satt jag åter igen i bilen på väg hem, utan resultat. Fick ett telefonnummer till samsung som jag ska ringa imorgon. Tror knappast dom kan hjälpa mig men hoppas innerligt ändå. Om jag anar rätt blir det ett till besök på elgiganten imorgon eftersom jag måste lämna in telefonen om inte samsungs support kunde hjälpa mig.

Har nu hållit på i över 2 timmar för att försöka få liv i den.. fast liv är det men nu går det inte ens att komma till pinkoden eller starta den som vanligt? Antingen står det nån konstig text eller så visar skärmen en bild på telefonen och datorn som mellan sig har en triangel med ett utropstecken. Blev så när jag skulle starta samsung kies (ett program på datorn).. åh vad irriterande! Känner mig så sjukt låst utan mobil. Visst, ibland kan det vara en frihet att bara stänga av mobilen så man får lugn och ro men den här känslan av att inte kunna bli nådd eller att nå någon! Ska leta i lådor här om jag hittar Petters gamla mobil.. hade varit som en prins som kommer ridandes på en vit häst.

Kommentarer
♥ Olivia

Klart du ska komma och hälsa på! :) Jag saknar dig också!



Hoppas det löser sig med din mobil. Inte alls kul att vara utan...

2012-02-22 @ 09:10:48
URL: http://www.oliviaspudlar.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0