Mot mami.

Lugn lördag - jo tjena!

Varit på stan, kom hem med en ny kalender (som blir en jobbkalender, blir så rörigt att ha allt i min nuvarande), ljuslyktor, jeans, tröja och sist men inte minst ett par shorts! Ni får se allt framöver. Pusslat med lite allt möjligt i eftermiddag fram till middagen. Efter det har jag suttit med jobbplanering. Jobbjobbjobb. Det är inte lätt att hålla reda på allt jämt, finns alltid en liten oro att glömt skriva in något. Äh, livet fungerar i alla fall tusen gånger bättre sedan jag började skriva i kalendern DAGLIGEN.

Nu är det dags för Otis att få mat och sen ska jag traska med honom till mamma som är på besök i stan! Blir melodifestivalen, snacks, och en trevlig kväll. + att Otis får ju träffa sin bästis Åke! (Mammas hund).

Kommentarer
♥ gabby

vilken fin blogg du har! just nu har jag en länktävling där det ända du behöver göra är att kommentera jag är med och gilla min blogg på bloglovin :D.

2012-02-11 @ 20:12:13
URL: http://magicaldreams.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0