Fredag.



Har haft nog med ledighet senaste veckan. Ikväll jobbar jag 19-07 vilket även betyder att jag kommer jobba varje helg (mer eller mindre) till i början av maj. Men jag är glad att jag ens har ett jobb så klagar inte!

Imorse fick jag frukostbesök. Bea plingade på dörren vid 09-tiden! Åt jordgubbskräm, limpa, skorpor och drack te. Så mysigt. Pratade lite om imorgon, ska äta middag hos henne och sedan blir det party!
Dagen fortsatte med Anna. Träffade henne på balder där vi åt lunch tillsammans. Underbara tjej!! Eftersom det nu är officiellt så kan jag ju också säga att hon är gravid. Den lilla kommer vara i trygga händer som kommer ha en sådan fin mamma!
Kika in HÄR för att komma till hennes blogg.

Kommentarer
♥ Klara! :)

Fin blogg! :) Var med i min Veckansbloggtävling och vinn en STOR, FET länkning i min blogg! :)

2012-02-26 @ 19:05:20
URL: http://www.klaratucker.devote.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0