Chokladbollar i stora lass.




Åh. Kikade ni på 'Sofias Änglar' ikväll? Som varje måndag satt jag bänkad framför tv'n för att bli berörd ända in i hjärtat. Kvällens avsnitt handlade om en mamma och pappa som förlorat sin ögonsten - sin son. En tragisk olycka som ingen ska behöva vara med om. Sonen var endast 1 år när pappan råkade köra på honom.. när han backade ut bilen. Familjen hade nu fått ett till barn, en flicka. Även om hon aldrig kan ersätta sin bror visar det att livet går vidare. Hur jävligt livet än må vara så finner man styrkan hos varandra. Jag kan inte ens föreställa mig, men det var fint att se att lyckan kan hitta sin väg tillbaka.

Efter några, okej flera, tårar så fick jag en impuls att baka chokladbollar. Sagt och gjort. Har ju för tusan inte haft chokladbollar i frysen på nästan en vecka.. börjar bli en vana att det alltid finns där. Haha. Det är gott!!

Kommentarer
♥ felicia

ohh snälla ge mig :O :)

2012-02-16 @ 06:15:12
URL: http://fuckuandpayme.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0