Back to stenåldern.


Fick bevis på att jag är det man kallar "dagens ungdomar".
Bevis 1: När man måste kolla på alla knappar för att veta vilken som är startknappen.
Bevis 2: När man automatiskt trycker på sidan av telefonen för att låsa den, problemet är bara att det inte finns någon knapp på sidan.
Bevis 3: Tycker det är konstigt att det inte finns + och - knapp för att sänka volymen.
Bevis 4: När det 10 minuter för att hitta vars man byter ringsignal.
Bevis 5: Då man endast kan skriva med "abcfunktionen" då man skriver sms. Vilket tar tusen år längre än med swype.

Slutsats: Det var inte lättare förr!!

Haha ni som tycker jag är knasig ska få en bättre förklaring. Lämnade in min mobil för lagning idag. Han i butiken sa i slutet "ja, men då skickar vi den på lagning. Tack och hej!". Frågade då lite snällt om jag inte skulle få en lånetelefon? Jaha du har ingen hemma, säger mannen. Nä, du håller ju i min mobil för sjutton! Tänkte jag. Som att alla skulle ha en extratelefon hemma..? Som tur är ska jag imorgon få låna Petters gamla mobil som i alla fall har touchskärm. Tack gode gud. Hans bror har nyss lånat den så nu är det min tur IGEN. Lånade den typ hela förra året då min förra mobil också lämnades in på laging hela tiden. Jag och mobiler alltså. Hopplöst. Fast den förra kunde man inte ens prata i så det var ju tillverkarens fel. Får se vad felet är nu på min nya..

Åh ska sluta babbla så mycket strunt. Är nog lite övertrött såhär på kvällskvisten.

Kommentarer
♥ Anna

Micaela, har du lust att träffas någon dag snart?

Mycket att prata om! PUSS

2012-02-23 @ 09:20:41
URL: http://lillannaa.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0