Paus.

 
Behöver minska ner på allt som som bidrar till min stress. Bloggen är en utav dom, jag börjar här.
 
Jag känner igen signalerna. Tänker inte sjunka till botten utan istället ta tag i detta. Det är inget trevligt ställe att vara på, jag vägrar hamna där ännu en gång. När man stressad över minsta lilla, är oerhört lättirriterad, fräser åt de i sin närhet, har en trötthet som inte är av denna värld, sover sämre, har dagligen ont i nacken pga spända muskler, känner kaos i hjärnan - då behöver jag vända livet. Upp & ner. Bara sådär. Kosta vad det kosta vill, jag tänker inte må dåligt för något jag inte har valt. För ingen väljer att ha ADD. Ingen väljer. Det bara finns. Men så länge jag kan göra något för att må bättre tänker jag banne mig inte tillåta stressen ta över, som den gör nu.
 
Jag måste hitta tillbaka till när livet var som bäst. Livet är absolut bra just nu, förutom min stress. Den förstör.
Det värsta av allt? Att jag känner de tre små orden komma tillbaka som fanns förut - jag orkar inte.
 
Jag kommer tillbaka, jag hoppas ni finns kvar då. 

Kommentarer
♥ Marie

Lycka och styrka till dig, bloggen är bra att ta paus ifrån då, det finns ju kvar
kramar

2012-12-12 @ 23:30:33
URL: http://myflowergirl.blogg.se
♥ Mamma

<3<3<3<3<3<3<3. Det kommer bli bättre. Kramar

2012-12-13 @ 09:54:45

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0