Liseberg.

 
 
 
 
 
 
 
Vi hade en sååå rolig dag på liseberg när vi var i Göteborg för 2 veckor sedan. Blev inte så många kort, bara några med mobilerna. Måste be Petter föra över de han har tagit så jag också får dom på datorn. Kul att ha! Började med att åka balder (såklart!) och sen var vi dumma nog att åka vaddennuheter... när man sitter i en gummiring och åker i en "flod" med vatten. Lätt att vara efterklok! Självklart blev vi sjöblöta och jag blev grinig. Hade jeans på mig som aldrig skulle torka, Petters jeans var bättre dom torkade hyffsat fort. Så direkt när vi åkt den gick vi tillbaka till stan för att köpa byxor åt mig, haha. Köpte ett par vanliga svarta på H&M för 149:- så det var ju i alla fall en bra anledning till att köpa nya byxor. ;) Nä skämt åt sido så var vi väldigt less.
 
På vägen tillbaka stannade vi och köpte hamburgare. Våra magar skrek efter mat då vi hade gått så långt på så kort tid. Vi var på liseberg när dom öppnade kl 11. Väl tillbaka på liseberg hade vi en underbart rolig dag! Vi var inte hemma förrän 22-tiden.
 
Och ja, jag åkte lisebergshjulet. Fy och fan på ren svenska. Vi fick hoppa på bland dom första vilket resulterade i att vi fick åka högre, högre och högre eftersom folk som skulle på efter oss var tvungen att hoppa in någonstans såklart. Usch. När hjulet väl började gå var det inte bara ett varv som jag trodde?! Utan typ 3 om jag inte minns fel. Svettades som en gris och sa 38562986 gånger att jag kommer dö. Givetvis sitter jag här så allt gick bra men det var inte roligt i början. Men jag blev faktiskt mindre rädd ju längre jag satt där. Kunde nästan till och med njuta av utsikten sista varvet. :) Om jag skulle åka den igen? JA!

Kommentarer
♥ Emma

Hej, jag skulle verkligen vara tacksam om du kunde läsa mitt inlägg: SKIT, för jag vill veta om det är något fel med min blogg.
Skulle vara tacksam om du kommenterade och sa hur det såg ut på din. Okej du fattar bättre om du läser! Kram

2012-08-03 @ 14:40:32
URL: http://eemmamariee.blogg.se
♥ Jenny Halvardsson

Åh, vilken fin blogg du har! :)

2012-08-03 @ 22:06:56
URL: http://jennyhalvardsson.devote.se
♥ Nathalie Tegelstam

Älskar Liseberg och Göteborg :)

2012-08-06 @ 17:45:00
URL: http://nathalietegelstam.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0