Fota Beatrice.

 
Nyss hemkommen från finaste Anna.L. Alltid mysigt att besöka henne! Och vad John vuxit sen sist jag såg honom. Vilket mirakel. 
 
Just nu väntar jag på att batteriet till kameran ska ladda färdigt. För om en stund ska jag möta upp Beatrice för en fotografering! Jag brukar inte, har aldrig är väl ett bättre ordval... fotat människor enskilt. Ser fota som en rolig grej, en hobby. Kommer nog aldrig bli en fotograf men jag tycker det är roligt att jag hittat något jag tycker om och är hyffsat bra på. Kul att Bea frågade om jag ville fota henne. Underlättar ju att vi är vänner och bor på samma gata. ;) Detta blir kul, ni får säkert se bilder sen!

Kommentarer
♥ Mirre - En Fotograferande hundtoka

Ohh så trevligt och roligt att fota ngn så, alla mina bekanta är så fega för det, hehe

2012-08-15 @ 17:35:00
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0