Bästa Em.

 
Känslan av att en av dina närmsta vänner är på hemmaplan igen efter 1,5 år i norr är tusan underbar. Även om det bara är för en termin eller så. Spelar ingen roll, just nu är jag bara glad över att kunna cykla till henne när jag vill. Ringa kan jag alltid göra men som för några veckor sedan... var ganska ledsen så jag ringde Emelie, hon satt i bilen. Vem tror ni knackar på några få minuter senare? Världens bästa.
 
Tack vare det fantastiskt fina vädret vi haft i Umeå idag kunde dagen spenderas utomhus. Cyklade till Emelie. Vi låg i varsin solstol ett bra tag, pratade om allt och ingenting som vanligt. Sjukt vad tiden flyter på när vi ses. Hem för middag osv. men tog ju bara några timmar innan vi sågs igen, haha. 19.40 hade jag henne knackandes på min dörr. Blev en powerwalk i kvällssolen. 5 km blev det. (haha, Emelie du fattar... )

Kommentarer
♥ Nora

Fine bilder :)

2012-08-14 @ 01:16:26
URL: http://N0rahh.blogg.no
♥ emelie

Jag älskar dig systra mi

2012-08-14 @ 22:59:27

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0