A journey of a thousand miles must begin with a single step.

 
“Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.” - Mark Twain
 
Pengar är inte allt här i världen. Men låt oss vara ärliga. Visst tusan underlättar det. Om någon annan skulle säga annat vore det en lögn. Underlätta kan vara allt från att ha råd att köpa toapapper, unna sig en middag på en restaurang eller varför inte resa? 
 
Jag säger absolut inte att man blir lyckligare av pengar, men inte hade det skadat om man kunde åka vars man ville när man ville. Det skrämmer mig ibland hur kort livet är, jämfört med hur många saker jag vill uppleva. Speciellt när det gäller resor. Åh, älskade resor. Ni som känner mig vet att jag alltid gjort listor - på i princip allt, haha. Tror banne mig jag ska göra en "rese-lista" också. Why not! Tänk vad roligt att ha några speciella platser man vill besöka. För att inte tala om hur häftigt det skulle vara när man bockar av dom! 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0