Söndag.



Tro inte att jag jobbat ihjäl mig, slutade kl 09 imorse och hade då jobbat 15 timmar. Var rätt så trött men inte värst.

Som ni ser på bilderna ovan har det snöat SJUKT MYCKET här i umeå idag. Vi som hade fått torr asfalt och känslan av att våren var på väg är nu översnöad. Snöar fortfarande men ber till vädergudarna att det har slutat tills imorgon. Det är april idag, vi ska gå mot vår inte vinter.

Mitt på dagen ringde mamma för att höra om vi ville komma över på frukost/lunch. Myssöndag med familjen! Så dit for vi. Jag, Petter och Otis. Tror ni Otis blev överlycklig nanting.. han fick träffa sin bästis. Hihi, mammas hund. Kvällen har helt gått i mysighetens tecken. Godis från godishuset, fanta med ny smak och filmen 'Happy Feet 2" :) Så underbart.
Nu ska vi kika på Big Brother! Vem tror ni åker ikväll, Jimmy eller Amandus?

Kommentarer
♥ Ida

Jag trodde och hoppades att Amandus skulle lämna, men tyvärr blev det ju Jimmy :(

2012-04-01 @ 22:35:12
URL: http://finest.se/iiidanilsson
♥ thesswester - inte som alla andra

oj, vad jobbar du med som jobbar så långa pass? :o

2012-04-02 @ 08:13:59
URL: http://thesswester.favs.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0