Myskväll.



Önskar man hade sådant gottis hemma men istället snaskar vi på GODIS!

Har varit en bra men intensiv dag. Stressade iväg till adhd-gruppen som för övrigt var helt okej. Cyklade hemåt där jag mötte upp Emelie (min lilla inneboende för några dagar). Efter middagen fick vi för oss att fara på äventyr! Köpte en superduperunderbarmjukfilt + en låda som Otis kan ha sina leksaker i. Visar er senare. Dock hann vi inte så långt innan bilen DÖR!! I alla fall nästan. Vet inte vad som är felet på den men enligt Petter (som kör, jag har ju inte ens körkort) har han några misstankar om vad det skulle kunna vara.
Hoppas bara det inte är något stort och dyrt problem! Nåja, det löser sig alltid som han brukar säga.

Nu ska jag koka te och ha tjejkväll med Emmsan. PUSS.

Kommentarer
♥ Miriam H

Jätte fin blogg!!

2012-04-25 @ 20:31:42
URL: http://togetherforeverneverapart.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0