Mot Ö-vik!



God morgon kära ni. 

Vill börja med att skriva att detta är ett tidsinställt inlägg. Eftersom jag vet att jag inte skulle orka eller hinna skriva nu på morgonen gjorde jag detta igår innan sovdags. Idag vid denna tid befinner jag mig förhoppningsvis på tågstationen! Där ska jag möta upp 5 av mina jobbarkompisar för att sedan hoppa på tåget som ska ta oss till Ö-vik. Vi ska nämligen på kick-off hela helgen!
Så himla roligt, ser verkligen fram emot denna resa.

Det kommer bli 2 dagar med konferans, middagar på restaurang, härliga skratt och fina minnen.
Jag trivs så jäkla bra på mitt jobb och med mina arbetskamrater! Tror denna resa kommer bli kanonbra.

Hoppas ni alla får en fin och mysig helg.
Vi hörs på söndag när jag är hemma igen. 

Kommentarer
♥ Mamma

Låter så mysigt, mitt hjärta blir varmt då du skriver du trivs så bra. ha rikitgt kul och njut till fullo! Kram Mamma

2012-04-27 @ 13:16:05

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0