Denna dagen.




Två bilder från idag.

Dagen har varit rätt så innehållsrik. Vi tog Otis med oss i bilen och körde sedan en sväng för att till slut hamna på ett ställe där vi släppte lös honom. Underbart att ha honom lös, man riktigt känner hans lycka över att kunna hoppa och studsa som han vill. Sedan for vi till biltvätten där vi både städa bilen invändigt och tvättade den utvändigt. Petter ska nämligen sälja den imorgon! Troligtvis. 

Mindre roligt är att Otis haltar. Vi upptäckte det under eftermiddagen när jag mötte upp mamma för att gå en sväng med vovvarna. Så det blev bara några meters promenad... tyvärr. Vi har inte hittat någon glasbit eller sådant i tassen så det måste vara i själva leden eller benet. Man känner sig så hjälplös när man bara ser på men förhoppningsvis blir det bättre. Vi får avvakta någon dag innan vi gör något åt det. Han kan ju gå i alla fall och visar inte att han har ont än så länge. Dessutom är det som en sjukstuga här hemma, först Otis och nu jag.. tror jag håller på bli sjuk. Jag sover ALDRIG på dagen men somnade 15-17.30. 2,5 timmar med andra ord. Känner mig helt slut och har ont i halsen + täppt i näsan. Ska lägga mig och kika på 'Kvällen är din' som jag missade på tv igår. Hoppas ni mår bra!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0