Better to look weak and be strong than to look strong and be weak.



Fy farao.

Skulle aldrig sagt att jag var glad över att jag inte blivit sjuk denna vinter, för visst tusan slår det tillbaka på en. Självklart går man och blir förkyld. Finns alltid någon som har det värre men kände bara för att klaga. Näsan rinner, huvudvärken dunkar, halsen värker och kroppen - ja den är tusan svag för tillfället. Blir anfådd bara av att gå upp för några trappor. Måste typ anstränga mig för att andas.

Men man ska se det från den ljusa sidan. Det kunde varit värre. Det kommer att gå över. Det var "rätt" vecka eftersom jag inte har några inbokad pass på jobbet. Får se till att det bara inte blir något långdraget, för nästa vecka ska jag vara fit for fight.

Kommentarer
♥ Fannii - En sminkblogg

Åh ditt hår är så himla fint!! Fin blogg också! KRAM :)

2012-04-10 @ 14:21:11
URL: http://fanniies.webblogg.se/
♥ • міє - Swag, street & musik •

Jättefin bild! :D

Kram

2012-04-11 @ 21:58:09
URL: http://mieevnice.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0