Yesterday, with my friend.



Igår började kvällen hos Adam. Eller, den började ju några timmar tidigare då jag åt tacos med Petter, gjorde mig klar och sådant. Efter några timmar for vi ner på TC. Egentligen ville jag på All Star eftersom det inte var så mycket folk på TC. Hörde att det tydligen var hur mycket folk som helst på All Star. Men det viktigaste av allt är sällskapet! Hade Emelie vid min sida hela kvällen vilket aldrig kan vara fel.

Ni som läst min blogg en längre tid vet redan detta, så ni kan skippa att läsa om ni vill. It's up to you.
I mitten av november skadade jag mitt vänstra knä och fick sedan vänta på operation som blev i slutet av februari. Jobbade halva mars och hela april, innan skadan kom tillbaka. Tydligen hade läkarna inte tagit bort tillräckligt mycket av menisken osv. Den andra operationen blev av i slutet av juli. Kryckorna har med andra ord fått hänga med mig i ungefär 9 månader. Det jag ville komma fram till är att jag var ute en gång i april, innan det var det typ förra sommaren? Så detta var första utgången på flera månader! 
Jag har aldrig varit någon partynisse men tycker det är roligt då och då. Speciellt om man är med människor man trivs med. Sällskapet gör allt. Sedan är väl grejen också att jag har svårt för höga ljud, särskilt om det är flera ljud samtidigt.

Hur som helst. Gårkvällen var riktigt trevlig och underhållande! : )

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0