Tell the World, I’m coming home.



Som vanligt
så hade jag inte tid att skriva något innan jag for iväg i afton. Tänkte skriva "bättre sent än aldrig" men det lät så otroligt vanligt och tråkigt.. men nu skrev jag det trots allt. Haha! Min dåliga natthumor börjar visa sig antar jag. Fast min humor är alltid lite knasig, udda och otrolig rolig (såklart). Oavsett tid på dygnet.

Tidigare ikväll åkte jag & Petter till hans familj där vi åt middag och efterrätt. Efterrätten stod vi för, blev panna cotta. Det är ingen underdrift när jag säger att den verkligen gick hem hos alla! Hörde några ord om att vi hädanefter alltid får stå för efterrätter. Anledningen till varför vi var där ikväll är lite speciell. Petters syster kom nämligen tillbaka från utlandet! Hon har bott där i 2 år men har nu flyttat tillbaka till Umeå på obestämd tid. Om ni blir förvirrade av alla syskon så kan jag bara nämna att han har fyra systrar och en bror.

På tal om syskon.. till veckan ska vi till hans syster som har fått en bebis! : ) Som jag längtar, ser fram emot att träffa den lille.

Kommentarer
♥ Åse Malene

Fint design :)

2011-09-19 @ 10:42:37
URL: http://aaholmhaa.blogg.no/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0