Tea.



I slutet av juni var jag i Turkiet. Jag & mamma köpte ett 8-pack med olika tesmaker, tog 4 var. Ovan ser ni vilka smaker som följde med i min resväska. För 2 år sedan när jag också var där köpte Petter hem ett storpack med äppelsmak, riktigt gott! Så den vet jag att jag tycker om. Smakade kiwi här om dagen men den var ingen höjdare. Smakade inte så mycket.. och smaken var inte så väl god.

Förresten, om ni ska prova turkiskt te någon gång, drick den kall! Tusen gånger godare, men alla tycker olika.

Kommentarer
♥ Linn Karin - Kommenterer alltid tilbake!

Har bare smakt den med eple, den er god! :)



Kommenter gjerne tilbake :)

2011-09-13 @ 18:33:11
URL: http://www.lifew.blogg.no

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0