I could possibly win on the walk.





Din sko, 299:- på rea. 499:- ordinarie pris.

Efter att ha gått i dessa några dagar insåg jag att mitt knä inte är redo, än. Eftersom jag bara har gått i tygskor, alternativt sommarskor, under så många månader längtade jag att få ha ett par riktiga boots. Speciellt nu när det är höst. Känns såklart tråkigt, men knät kommer absolut i första hand.

Istället ska jag se till att köpa riktiga "gåskor" på någon sportaffär. Tänker inte riskera att knät blir dåligt igen. Dessutom måste jag ständigt påminna mig själv om att köra rehab. Det är lätt att man blir lat och bekväm - speciellt när jag inte har ont längre. Tar flera månader att bygga upp muskler, rörlighet och balans.. vilket jag måste komma ihåg. Tro inte att jag klagar eller är bitter, tvärtom. Jag är så glad att jag kan GÅ!! : ) Krävs bara tålamod från min sida.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0