Fredag.



Puuuuh. Överdriver inte när jag säger att det har varit jobbigt med att sortera alla bilder. Både igårkväll och imorse har jag suttit flera timmar framför skärmen. Där kan vi tala om att testa sitt tålamod.. minst sagt. Totalt lyckades jag återställa ca 4000 bilder men jag hade mer än så. Ungefär 2000 foton saknas. FY! Men tänker inte ägna någon bitterhet åt det utan istället vara glad att över hälften är tillbaka. : )

Nu är alla bilder inne i sina mappar, nu återstår bara att sortera dom i mappar i mapparna. Haha, hängde ni med? T.ex. i mappen "foton" hade jag olika mappar som hette "natur, djur, mat & dryck" osv. Huvudsaken är i alla fall att dom är i sina huvudmappar så jag har lite ordning. Innan jag gör allt klart ska jag se vilka bilder som finns på mitt usb samt föra över flera bilder från datorn, ifall dom skulle försvinna igen! Ska även köpa en extern hårddisk, men tills dess är usb bättre än ingenting. Ska även föra över några bilder från både systemkameran men även kompaktkameran, eftersom det finns många bilder där. Tyvärr återställdes inte så många foton som är tagen med systemkameran men dels har Petter några på sin datorn + att några är kvar i systemkameran.

Oj. Vad jag babblar om mina bilder! Anyway. Allting löser sig, som ni ser.

Kommentarer
♥ Katarina Jonsson

Usch, det är inte roligt och bli av med bilder. Det är ju minnen :) Hoppas du får tillbaka så många som möjligt :)

2011-09-23 @ 13:07:17
URL: http://silverpilen.devote.se
♥ Olivia

Jobbigt när datorer hittar på dumheter! Skönt att du iallafall har fått tillbaka de flesta bilderna! :)

2011-09-24 @ 11:39:18
URL: http://www.oliviaspudlar.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0