You shoot the moon, and miss completely.



I princip allting är handlat inför morgondagens och lördagens kalas. Ska försöka göra cupcakes för första gången i mitt 20-åriga liv. Resultatet återstår att se, kan bli intressant. Jag är så taggad på att göra fina och söta cupcakes! Önska mig lycka till! Även 2 tårtor ska göras, en imorgon och en på lördag. Men dom gör nog jag och Petter tillsammans, eftersom det är hans födelsedag. 

Är så sugen på att baka redan ikväll, men börjar bli lite för trött för det. Istället ska jag göra scones till kvällsfika! Som vi kan sitta och mumsa på till något halvbra eller halvdåligt (beror på hur man ser det) tv-program. Fastom vi skulle hitta något dunderbra program hade det varit ännu bättre. Ja, jag ska gå in på tv.nu för att kolla vad som visas. Vill bara skriva klart detta först förstår ni. : ) 

Förresten väntas ju rena rama stormen här i norrland. Klass 2 varning längst upp i bottenviken och här i västerbotten blir det riktigt blåsigt. Klass 1 varningar på de flesta ställen häromkring. Nåja, ska inte överdriva. Gäller bara att hålla sig inomhus, men det ska vara under natten mestadels så. Lite mysigt ändå!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0