Wedding!



Nu ska jag berätta vad som gjorde mig så lycklig idag! Bilderna ovan är en ledtråd..

Jag & Petter fick en bröllopsinbjudan!! Åh... helt fantastiskt. Jag har ju vetat om bröllopet en tid men idag kom alltså inbjudan, som dessutom var jättefin. Vem som ska gifta sig? Min yngsta moster (har två stycken). Hon bor sedan ett tag tillbaka i New York med hennes fästman som är från Dominikanska Republiken. Har ni listat ut något än..? Haha. JA, BRÖLLOPET SKA VARA I KARIBIEN!! Helt underbart. Vid en strand.. gah. Jag är helt överlycklig.

Den stora frågan återstår dock. Kommer jag fara? Självklart vill jag det mer än något annat, men vi får se. Jag är inte någon som pratar om min ekonomi men eftersom jag varit sjukskriven i nästan ett år kanske ni förstår att den inte är på topp. Ska ju börja jobba snart igen vilket känns toppen. Så vi får se hur mycket jag hinner spara ihop osv. Ett bröllop i DR är en dröm, att jag ens får chansen är otroligt.

Kommentarer
♥ Olivia

Ååååhh, det låter ju som en dröm! :) Håller tummarna att du kan åka! :)

Kram

2011-10-14 @ 21:53:32
URL: http://www.oliviaspudlar.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0