Torsdag



Det blev faktiskt ingen promenad igår, även om jag ville så fanns inte orken där helt enkelt. Klockan 20.00 satt jag bänkad framför tv'n där 'Rosa Bandet Galan' visades. Det ville jag såklart inte missa! Hade till och med skrivit in det i min kalender för någon vecka sedan, haha. I 2 timmar blandades gläde och sorg. Tårar och skratt. Gemenskap, framför allt. Jag tycker det är väldigt fint att dom håller en gala som denna varje år för att uppmärksamma alla kvinnor (även några män) som har fått bröstcancer. Det är inte bara en person som drabbas, det är en hel familj, en hel värld.

Nu ska jag ha en mysig morgon, börjar med en serie och gröt!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0